biooo

Efter skolan drog vi till mig palace, där vi satt jätte länge, närmare bestämt två timmar.
Vårat samtalsämne ska jag absolut inte nämna här. Varit ämnet stort sett hela kvällen... ;)
Blev bio sen iaf, jäkligt spännande och läskig. Sofie höll på att kissa ner sig....
På bussen hem var Sofie nära på att komma i bråk?! kanske itne bråk men tjaffs ;)
stackars liten... hade gärna velat se de :P
Nu är vi hemma hos sofie, ska snart åka hem tror jag.
Upp imorogn och jobba, likaså på söndag. Fär se vad som händer imroogn kväll, inget planerat :)
Pussssss :*


Kommentarer♥
Postat av: sofie

bråk? hon sa ju inte ens ngt. och de va tilda som viskade så hon hörde.. inte jag:)

2009-12-04 @ 23:12:00
URL: http://everyminute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0