29 december

hade ställt två alarm idag på morgonen för att jag skulle iväg vid halv två..
Ett alarm vid elva och ett vid halv tolv, inte okej. Men jag minns intee ens att jag stängt av dom.
Vaknade iaf kvart över ett, hehe inte okej det heller. Hade försövit mig då med ju.
Men kom iväg runt två tiden, gjorde inköpslista till nyår.
När vi var klara med den rullade vi över till färjestaden för att shoppa allt :)
Nu har vi allt som behövs för en lyckad och stilig nyårsfest ;)

Nu sitter jag på mitt rum och klockan är 00:24 och jag borde sova...
Ska upp tidigt idag och resa tvärs över vårt avlånga land... :)
Men istället för att sova har jag kollat två filmer och nu lyssnar på musik.
Tror faktiskt itne man blir trött av de, hehe. Men är ju itne trött, får sova i bilen imorgon :)

En annan gång, nästan exakt ett år och tio månader sen skulle jag hälsa på min kusin för första gången.
Då satt jag vaken hela natten och snackade i telefon och msn.
Det var en dålid idé för det var en lång dag som väntade ;)
likaså den här. So I'll try to sleep soon ;)
Possssss :*


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0