tjugonde augusti

vilken dag!!!!!! :)
började med en liten försovning på morgonen, men hann ju iaf upp i tid till my workiii :)
På förmiddagen kommer tre "herrar" in och en bär på något jag trodde var radion. Men nejnej,
det var en kamera!! från svt!!! frågade om dom fick filmar osv inne i cafét när dom skulle fika oså:)
och jo, det fick dom ju då. Kom typ in gapflabbande i köket in till Tilda, hon trodde inte på mig att det var
svt som var där, men sen kollade hon iaf :P blev tjabb om vem som skulle ta deras beställning och ha
en kamera upptryckt i ansiktet. BÅda protesterade. (jag har ju lärt mig att inte ge mig i första taget, dock inte tilda)
Tilda kände väl att det inte var någon idé att tjaffsa emot så hon tog det, haha men hon vände nog två gånger innan hon gick ut :D dagen var annars lugnt, kom hem sen och hade lite kalas för stefan som fyllde år. Imorgon (idag) åker vi med han över till GÖTEBORGGGGGGGGGGGGGGG! ;) ska bli gutt.
Ikväll kom Ville också, efter om&men ;) tur var det att han kom :))) <33
Kollade lite film, b.la Nils Karlsson pyssling!! ehee mysig film.

tanten - Kan väl komma upp till mig och spela lite fia sen?
bertil- det kan vi så katten heller! (mumlande)
tanten- vad sa du?
bertil- TA KATTEN SA JAG!!!!!!!!!!!!!!!

men förövrigt en bra dag :)   20 augusti <3

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0