sunshine

började med en mycket rolig förfest hos sofie carlsson. (y)
strax innan halv tio skjusade sofies brors kompis ner oss till bussen, mkt snällt ;)
var ganska mkt folk inne i slottsparken och lite poliser också.
Var  inte sålänge inne i stan men det hände mycket under den lilla tiden :D


T- köp cigg snällaaaaaaaaaaa..
Motorcykelkillen- Vad ska ni ha för ngr då?
T- Marabou :D


Vid tjugo över elva tog tilda och jag bussen över till färjestaden. Hon skulle fortsätta festa lite, och jag drog till ville :)
Ikväll blir det filmkväll med tjejerna :)




fick lite bilder av min sofiee <3  Om jag hittar eller får lite andra bilder kommer det kanske fler :)

Kommentarer♥
Postat av: sofie

sug-röret lizzan, hehe ttycker om dig

2009-08-25 @ 14:31:24
URL: http://everyminute.blogg.se/
Postat av: Anonym

hähä :D tycker om dig med fisen

2009-08-25 @ 18:01:55
Postat av: tildis

hahahah maraboooooo

2009-08-26 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0