ointressant inlägg kanske ?

hejsvejssss :)
vaknade vid halv elva idag å ska snart slänga mig in i duschen och göra mig iordning.
Blir jobb 14-18, skulle faktiskt vara riktigt skönt att ligga ute i solen heeeela dagen.
Det är en nackdel med att jobba hela sommaren :(
Ska jobba torsdag fredag½men sen drar jag till Gbg, sen kommer skolan igång och sommaren är sluuut :(
Men jag ska faktiskt inte klaga på sommaren, jag har hunnit vara med kompisar, och fick ledigt en hel vecka för att vara i Böda, och jag har träffat en underbar människaaa (LLL) 
Det är ju då dock bara solen det har blivit aldeles för lite utav :)
Nu är jag dock lite suris över att det inte blev gbg eller sthlm med svante&carlsson som vi har snackat om :(,mycket tråkigt. Dom drog till götet idag på morgonen :(( men hoppas dom har kul ;) hehe, hoppas vi får fler chanser att göra ngt tillsammans. "detta är kanske det sista vi gör tillsammans" , bullshit, vf ska vi tänka sååå? :OOO tänk possitivt, en av alla roliga grejer vi kommer göra tillsammans ;) <3
Nu ska jag itne sitta å dryga ut detta mer, kommer kanske ett inlägg ikväll efter INNEBANDYTRÄNINGEN :D:D:D:D:D::D
riktigt guttt :D
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

(la upp en ny header igår, vad tycks?)

Kommentarer♥
Postat av: linnneaaa juu

det är absolut inte de sista vi ´gör tsm :( vi ska ju till götet på höstlovet har vi bestämt nu :)

2009-08-20 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0