myskväll

super tråkig dag.
Låg ute i solen ett tag men blev alldeles för drygt. Gick in och la mig på soffan å kollade på tv.
När man väl är ledig ska man väl ändå passa på att göra ngt kul? right?? Menmen,
Har velat hela dagen att det ska bli kväll nu..... Och sen får tiden gå hur sakta som helst :)
Ledig imorgon med, sofie tjatar på mig att jag ska åka med mamma och dom upp till Böda imorgon bitti.
Skulle faktiskt vara gutt men e två nakdelar, 1. Jobbar söndag morgon. 2. ska vara med linnea imorgon.
Men får se, Linnea är ju snart långleeedig ;) Jag med faktiskt, kollade schemat hyss och ledig nu fredag och lördag,
sen jobbar jag söndag sen e jag ledig måndag, tisdag och onsdag ;) yeeeeeeeees :D
Nu har jag just dushat å ska byta om och lite. vi hörs :)

pusss på Milton  

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0