läsaläsaläsa...

vaknade halv tio idag tror jag det var, men somnade om ett tag till :)
sen gjorde jag macka och satte mig ute i solen med ipoden å solade lite.
Men det blir lätt långtråkigt att bara sitta ute i solen å inte gågontingen, så tänkte att jag kunde börja läsa en bok tilda lånat av Linnea, så med den boken har jag suttit hela dagen å hela kvällen, tagit någon pause då och då men det går knappt slita sig från den boken, otroligt bra (Y) läste från början till slutet idag!!
Så har inte hunnit med så mycket idag. Imorgon blir det att jobba halvdag, börjar vid två så kanske hinner sitta ute i solen en syund imorgon, har ju inte blivit så mycket sol för mig i sommar. På fredag eftermiddag åker jag, tilda och stefan över till han och carro och ska bo hos dom i Göteborg över helgen, åker hem söndag natt så e väl hemma på morgonen där ngn gång ;) Blir Liseberg med Stefan, Carro och tilda, så ska vi shoppppppaaa :D Ser ut att bli en kanon helg :D
pussssssssss(L)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0