lars kagg

Första skoldagen idag, började vid klockan tolv och fick sluta halv tre :)
Blev upprop i hörsalen sen var vi lite med klassen och försökte lära känna varann.
Kommer inte ens ihåg en fjärdedel av alla namn i klassen :P det är illa.
"ehh du där?" Nej men det var en helt okej skoldag och verkar vara en bra klass(?)
30 tjejer och 2 killar :P Var helt slut när jag kom hem idag så somnade typ på direkten.
Inte van att gå i skolan nu ;)  imorgon blir det skola från 8.10 - 14.30 ca.....
Tilda och jag har nyss varit ute och kört lite bil ;) går bättre och bättre.
Nu hoppas jag att jag får träffa ville ikväll, men lär inte bli så så håller tummarna för imorgon. (L)
börjar sakna min pojk nu :) <3

PUSSS


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0