helgen rusade iväg!!

Har blivit lite dålig uppdatering nu i helgen, men jag tar det dag för dag nu :)

Fredag: Vid sju gick bussen till skolan och det var en lagom dag, tio över åtta till halv två.
             Efter skolan tog jag Sofie och Linnea bussen över till färjestaden. Sofie åkte hem
             Medans jag och Linnea gick en runda på köpstan. Jag köpte ett puder och en lite mer
             "fest aktig klänning". (pudret är borta innan jag ens hunnit använda de:( måste tappat de)
             Gick inte så länge där iaf. Drog till Ville sen när han kommit hem från skolan. Vi gjorde
             väl inte så mycket bara gosade :) <3  Sen kom John och lite senare skulle vi kolla på
             innebandy. färjetsadens damer mot p95. Skulle cykla bort till hallen men Ville kunde inte
             pumpa cyklen så vi åkte bil. Och tur var det för det började spöregna. Glömde min väska
             i cykelkorgen. Lagom blöt sen.

Lördag: Jobba från halvv tio till fyra. Hände väl inget speciellt? Sen var det bara hem och göra 
             sig iordning och lite. Sedan vidare till världens bästa Emilia och Amanda som fyllde 18 år.
             Dom hade fixat fest och den var mycket lyckad och trevlig ;) Jag tror jag avr hemma runt ett
             vet inte riktigt vad klockan var. Men Tilda, millan och manda hade vart igång ett bra tag till.
             Hade varit borta hos grannen där det också var lite fest. Dom hade varit där och badat tunna ;)
             tror jag missade något för dom verkar ha haft det bra ;)

Söndag:
Ställt klockan på elva sen jobb vid tolv. (jobba söndagar är toppen(Y)) Tilda och jag började
              lite senare idag eftersom vi skulle vara trötta idag. Men när vi kom till jobbet satt
              Nanne Bergstrand ute i trädgården och fikade :) Efter jobbet kollade jag lite film med Tilda
              sen så drog familjen till familjen Eriksson och åt och fikade lite. Imorgon åker Millan till cypern
              med några kompisar. Hoppas hon kommer hem frisk och ha haft deet bra :)

måndag, imorogn blir det skola igen, hoppas det blir ku. Men vet redan nu att morgonen redan nu inte kommer bli så kul. Börjar med det där grupparbetet.... Men eftermiddagen kan ju bli bättre ? träning på kvällen och på tisdag blir det pukeberg, (tror det heter så) Är en hemlis men tror vi ska blåsa glas eller något med klassen? B:klassen skulle göra det iaf? men MP09A ska bli tre bra år :D

långt inlägg och lite ointressant kanske?
 
är sugen på att klippa kort igen, men vill ha långt med....


Kommentarer♥
Postat av: jwilner

det var as fint! :)

2009-09-12 @ 13:35:34
URL: http://jwilner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0