film

heej, längesen upd.
igår drog jag till ville så var vi i hans kusins stuga och spelade lite spel några stycken :)
Sen drog vi hem till han och kollade film och chillade :)
Inte gjort något speciellt idag, vaknade tidigt så när jag kom hem somnade jag, medans vicke satt å kollade på "nils Holgersson" världens sämsta film...
Sen drog jag och tilda till manda, skulle busa lite med millan ;) tror hon blev rädd iaf?
Gjorde lite fruktsallad å käkade glass, sen gick vi en lång runda å bara snackade :)
Nu sitter vi i soffan och ska kolla film "Just like heaven".
Fick veta klasserna idag med, blir som sagt mediaprogramet på Lars Kagg, blev nog en ganska bra klass?
28 tjejer och 3 killar :P heheh, kan nog bli mkt skitsnacka som det kan bli med mycket tjejer.
Men kan nog bli kul att vara massa tjejer i samma klass med :)
Men nu ska jag kolla filmen, :)
pusssssssssssss(L)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0